Lunchlådor till elever i Hallsberg, Laxå och Askersund

Från och med onsdagen den 22 april erbjuds lunch till elever som bor i förbundets medlemskommuner (Hallsberg, Askersund, Laxå) i form av matlådor. Dessa kommer att kunna hämtas på olika skolor/förskolor på flera orter i medlemskommunerna. Klicka på rubriken för mer information och länk till beställningsformulär.

Beställningen inför kommande vecka görs senast onsdag kl 10:00. I beställningen anges kontaktuppgifter, vilka dagar man önskar hämta lunchlåda, från vilken plats man tänker hämta den, eventuella kostönskemål samt vilken skola man går på.

Klicka här för att komma till beställningssidan. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Frågor kan mailas till alleskolan@alleskolan.eu

Motsvarande erbjudande finns för elever bosatta i Kumla kommun. Se information på www.kumla.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Så snart vi får motsvarande information från andra kommuner så informerar vi här. Vi hänvisar annars till din kommun för besked.